Sabtu, 22 Disember 2012

buat yang tercinta

disaat aku gembira menyambut kegembiraan, kejayaan dan kenikmatan, DIA bersama aku walaupun terkadang aku terlupa bahawa segala rasa gembira itu juga datang dariNya.
walau aku terlupa DIA tidak pernah meninggalkan aku.

disaat aku bersedih diatas segala musibah yang melanda kepada DIAlah aku merintih.
saat dimana tiada siapa yang sudi mendengar,
saat tiada siapa yang mampu membantu,
saat aku sangat memerlukan sokongan,
DIA masih disitu dan sentiasa mendengar rintihanku.
tidak pula DIA meninggalkan aku walaupun pernah aku melupakannya dikala senangku.
adakah Maha Pendengar sehebat DIA?
adakah?


terima kasih Allah diatas segala kasih sayangMu kepada hambaMu ini.


DEAR GOD,
I KNOW I'M NOT PERFECT.
BUT I WANT TO THANK YOU 
FOR LOVING ME ANYWAY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan