Jumaat, 24 Jun 2011

jangan lebih...

jangan lebih..apa yang korang fikir agaknya?
di sebabkan cara penulisan blog aku yang tersangat strereotype dan tak berkreativiti aku rasa ramai yang da boleh agak apa aku nak tulis ..ok fine..aku xksah pon...

ok kembali kepada わだい( tajuk)...

kenapa jangan lebih? biasa la kalau makan lebih sangat nanti jadi GEMUK? nak ke jadi gemuk...?
kalau nak memuji pon xboleh melebih...nanti da xseronok..sebab da selalu sangat...
apa lagi yer? blaja? blaja pon xboleh lebih2 sangat...nanti stress...pastu....down...pastu bunuh diri...oh jangan..dosa tue...

konklusinya...bersederhanalah...benda2 yang elok pon boleh jadi xelok kalau kita melebih sangat...xksah dalam apa benda pon..bersederhanalah coz sederhana itu indah...n kalau xsilap aku ISLAM juga menggalakkan umatnya supaya besederhana dalam setiap sesuatu...so? apa tindakan kita....?

ok yang ni memang xder kaitan...nama kedai yang menarik...iklan untuk bersederhana agaknya..huhu..good!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan