Rabu, 15 Jun 2011

memberi...

rsanya ak penah sebut perkataan memberi ni dlam post ak yang sebelum ni...

tp kali ni aku nak sentuh sekali lagi tentang vocab memberi ni...

kenapa? sebabnya rmai yang x amalkan sgt perkataan ni...maksud aku adalah...ramai yang xsuka memberi...btol kan?
ak rasa ramai jer yang xsuka memberi...tapi selalu jer harapkan orang lain yang bagi...ohhhhh......adilnya...
adil ker? lgsg xadil.....!

kalau xslap aku ...aku pernah dengar , kalau kita nak orang buat baik kat kita ..kita dulu yang kena buat baek kat orang lain...begitu juga dengan memberi....sebelum kita menerima...kena la memberi dulu...tp jangan lupa...biarla memberi ngn ikhlas k...kalu x sia2 jer...>.<

                                                        the power of giving


kalu xnk jgak..it is up to you...ni pandangan aku jer...

p/s: aku rsa elok jga kalu ak tkar perkataan memberi tu ngn berkongsi kan? n stu lgi...ak rs aku pon blum ckup lg memberi ni..need to change man...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan